Rzetelna, profesjonalna obsługa, pozytywne doświadczenia klientów, atrakcyjna oferta, wiarygodność oraz wieloletnia tradycja zadecydowały o wyróżnieniu Grupy BPS Złotym Laurem Konsumencki Lider Jakości 2021.
Aż 76,7 proc. respondentów, biorących udział w ogólnopolskich badaniach konsumenckich przeprowadzonych w tym roku na próbie ponad 15 tysięcy osób, uważa Grupę BPS za najlepszą
w kategorii „Banki Spółdzielcze” i realnie poleca jej usługi. Markę Grupa BPS zna 29,7 proc. badanych. Skojarzenia, jakie budzi Grupa BPS, to: polski bank, zaufanie, tradycja, atrakcyjna oferta.
– Od kilku lat w Grupie BPS prowadzimy zmiany w ofercie, wdrażając nowoczesne produkty finansowe, takie jak np. płatności mobilne i dostosowując się do cyfrowych oczekiwań młodszych grup klientów. Cieszymy się, że klienci to doceniają. Pandemia spowodowała wzrost zainteresowania zdalnymi formami kontaktu z bankiem również wśród osób o tradycyjnym nastawieniu. Pamiętamy jednak o tym, co jest jednym z najistotniejszych źródeł naszej przewagi rynkowej: budowaniu bliskiej relacji z klientem
i zakorzenieniu w lokalnych społecznościach. W przypadku klientów biznesowych, zarówno firm, jak
i samorządów, atutem Banków Spółdzielczych z Grupy BPS jest możliwość negocjowania warunków współpracy. Wiemy, że ta elastyczność jest doceniania i staje się powodem polecania naszych usług innym klientom –mówi Artur Adamczyk, Prezes Zarządu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.
Uprzejmie informujemy, że wkrótce udostępnimy naszym klientom usługę BLIK. Planujemy, że wkrótce nasi klienci będą mogli robić operacje za pomocą tej usługi. BLIK będzie zintegrowany z aplikacją mobilną banku i rozszerzy jej funkcjonalność. O dalszych planach rozwojowych naszej aplikacji mobilnej będziemy na bieżąco informować.
Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym (31.08.2021)została zaktualizowana i odświeżona nasza strona internetowa. Jeżeli występują problemy z jej wyświetleniem, szatą graficzną, prosimy o odświeżenie cache przeglądarki (na stronie wciśnięcie klawiszy ctrl + f5)
ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU ZEBRAŃ GRUP CZŁONKOWSKICH
Zarząd Banku Spółdzielczego w Kątach Wrocławskich zaprasza Wszystkich Członków Banku na Zebrania Grup Członkowskich, które odbędą się zgodnie Harmonogramem.
Zasady rozliczania, zwrotu i umorzenia subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Rozpoczął się proces rozliczania i umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. Firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD będą mogły (po spełnieniu warunków formalnych) skorzystać ze 100% umorzenia subwencji.
Zmiany w " Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych." od 19 kwietnia 2021 r.
Uprzejmie informujemy, że od dnia 19 kwietnia 2021 r. Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich wprowadza zmiany do "Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.".
Zmiany w "Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych" od 19 kwietnia 2021 r
Od dnia 19 kwietnia 2021 r. zmianie ulega "Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych".
TARCZA FINANSOWA POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU
– informacja dotycząca szkoleń PFR z procesu umorzeń w ramach Tarczy Finansowej 1.0.
Departament Bezpieczeństwa Banku BPS identyfikuje wzmożoną aktywność ataków typu Voice Phishing. Czym jest Voice Phishing i jak go uniknąć przedstawiamy poniżej.
Więcej informacji w linku: WIĘCEJ